8 Mayıs 2015 Cuma

Alman Forex Robotu Şikayetleri

Alman Forex Robotu Kullanıcı Şikayetleri ve Yorumları

  Merhaba çok değerli yatırımcı arkadaşlar. Alman Forex Robotunu satın almadan önce internet ortamında çok detaylı bir şekilde alman forex kullanıcı yorumlarını ve kullananların şikayetlerini araştırmak için kolları sıvadım. Uzun süren araştırmalarım neticesinde gerçekten Alman kalitesini taşıdığını anladım ve bir üründe hiçmi şikayet olmaz diye düşünmeye başladım. Bu arada alman forex robotunun sahibi Anna hanım, ile iletişime geçerek belki bilmediklerim vardır diye detaylı bilgileri kendilerinden rica ettim. Sağolsun detaylı bilgileri benimle paylaştı ve bende kendi araştırmalarım neticesinde ürün sahibinin verdiği bilgileri eşleştirdim neden bu ürünle ilgili hiç şikayet olmadığını artık anlamıştım. Arkadaşlar bu forex robotu gerçekten kullanım talimatlarına göre çalıştırıldığında işe yarıyor. Samimiyetime güvenmenizi rica ederim. Gerçekten olumsuz birşeyler bulup sizinle paylaşmak isterdim fakat talimatlara göre çalıştırıldığında mesela örnek vermek gerekirse(Önemli verilerin açıklandığı zamanlarda 1-2 saat çalıştırmamak gerekir) vb. gibi uyulduğu zaman Alman Forex Robotu  çok akıllıca işlemler yapıyor. Bloğumda Alman Forex Kullanıcılarının evet yada hayır şeklinde oylamasını istediğim bir anket var. Bu robotu kullananların ankete katılmalarını rica ederim. Bir başka yazımda buluşmak dileğiyle.

1 yorum:

  1. Merhabalar benim 3 ay kadar oldu, herhangi bir şikayetim yok, ilk aldığımda bir iki şeyi anlamamıştım kurulumla ilgili ama Anna hanım bir anne şefkati ve sabrıyla yardımcı oldu sağolsun.

    YanıtlaSil

Ahmet Turan Forex