16 Mayıs 2015 Cumartesi

Alman Forex Robotu Para Kazandırıyor mu?

Alman Forex Robotu Para Kazandırıyor mu?

  Forex ile uzun bir süredir ilgileniyorum ve yatırımlarımı forex ile yapıyorum. Bu zaman zarfı içerisinde birçok defa bazen yüksek, bazen düşük oranlarda kazanç sağladım fakat yeri geldi duygusal davrandığım için, hırs yaptığım için, geri döner(düzelir bekle) dediğim ve işlem sürelerimi beklettiğim, zararda da olsa kapatmadığım için  çok zarar ettim. Ben biraz kazandığımı görünce bu iş tamamdır diyordum fakat aslında yanılmışım, sistemim aslında işlemiyormuş. Bu arada sistemim dediğim forex ile ilgilenen yatırımcıların yoğun olarak kullandıkları indikatörler. Bu indikatörler ile uzun süre işlem yaptım ama olmayınca da olmuyor pes ettim ve tam bu işten soğudum farklı yatırım imkanları aramaya karar verdim ve gün içerisinde bilgisayar başında çok fazla zaman geçirebilecek vaktim olduğu için yine bu arayışımı internet aracılığı ile yaptım.

Alman Forex Robotu ile Tanışma


Akşam saatlerinde evde internetten araştırma yapmaya başladım ve Alman Forex Robotu ile karşılaştım. Aklımda zaten forexe benzer daha farklı ama daha iyi sonuç alabileceğim bir yatırım imkanı vardı. İlk etapta içerisinde Forex Robotu geçtiği için incelemekten vazgeçtim ve aramaya devam ettim. Forex'ten daha az riskli yada daha fazla kazandırabilecek bir yatırım aracı bulamadım ve Alman Forex Robotu'nu incelemeye karar verdim. Alman Forex Robotu'na ait web sitesine giderek sonuna kadar inceledim ve internet'ten ürüne ait bir şikayet varmı? diyerek incelemeye devam ettim bir tane bile olumsuz yorum bulamadım. Alman kalitesini ülkemizde bilmeyen yoktur sanırım. Siteyi incelerken Alman Forex Robotu'nun test aşamalarının uzun sürelere dayandığını fark ettim ve bu robotu kullanan yatırımcıların gerçek hesaplarındaki kazançlarının videolarını izledim. Alman Forex Robotu'nun en iyi özelliğinin duygusallığa yer verilmeden dört dörtlük bir strateji ile TP ve SL seviyelerini kendisinin belirlemesi, bu seviyelerin takip eden seviyeye dönüşmesi, sistemin pariteyi devamlı takip ederek işlem yapması olduğunu tanıtımında okuduktan sonra videolarda da izledim ve almaya karar verdim. Çok hızlı bir şekilde kredi kartı ile satın aldım ve çok basit olan kurulumun'dan sonra ilk önce demo hesabımda beni tatmin edecek bir süre denemelerimi yaptım karlı olan işlemlerimin gayet iyi bir oranda olduğunu raporda gördüm ve benim için en önemlisi bilgisayar başında zaman geçirmediğim o sürelerde mevcut bakiyemin işlem lot miktarına göre gayet iyi oranda artmış olduğunu gördüm ve artık gerçek hesabımda kullanmaya karar verdim. Kafamda soru işareti kalmadan kendim test ederek sistemin çok başarılı olduğunu kendi gözlerimle gördüm. Gerçek hesabımda AlmanForex Robotu'nu kullanmaya başladığımdan itibaren teminat seviyeme göre artık lot miktarını tereddüt etmeden yükseltiyorum buda düzenli ve kademeli bir şekilde kazançlarımı artırıyor. Alman Forex Robotu forex ile düzenli ve kendi belirlediğim stratejilere uyarak yani sisteme güvenerek hem düzenli hemde artan bir kazanç elde etmemi sağladı. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahmet Turan Forex